Din cauza ploilor torentiale, trenul plecat de la Timisoara, care trebuia sa ajunga la Mangalia, a parcurs pe drum 30 de ore.
„S-a dat apa, care cum a putut sa ia. Nu au dat nimanui. Cate un bax de apa la un vagon. In vagonul alaturat sunt 40 de elevi. Un vagon! A dat un bidon de apa la 40 de elevi. Am incercat sa sun la SMURD la Faget, sa aduca cineva de mancare. Intre timp am plecat de acolo si nu au reusit sa vina. Oamenii sunt foarte agitati. Nimeni nu spune nimic. Dau din umeri, nu sunt nici ei informati. La Faget ne-am oprit iar, a plecat locomotiva, nu avea apa. Au umplut locomotiva cu bidoane de 2 litri de apa. Ne-a spus conductorul.”, a mentionat Iosif Szabo, calator.
„Ca urmare a opririi circulatiei in judetul Mehedinti, CFR Infrastructura a dispus plecarea trenurilor de calatori. Trenul a fost rerutat pe o ruta ocolitoare, necesita intoarcerea pe o sectiune mare de traseu, urmandu-si apoi traseul spre litoral. CFR Calatori a dispus regionalelor sa ofere asistenta calatorilor din tren in statiile Simeria, Craiova si Bucuresti. Chiar si Constanta, daca va mai fi cazul, in momentul sosirii la destinatia finala.”, a declarat purtatorul de cuvant Adrian Vlaicu.