Masina personala inseamna pentru multi o extensie a propriei personalitati. Ne place sa ne tratam masina cu aceeasi atentie cu care ne ocupam de propriul corp. Fie ca e vorba de igiena, de aspect sau de performanta, ne dorim tot ce e mai bun pentru masina pe care o conducem.
Si atunci, de ce cand ea are nevoie de ingrijire, sau un tune-up, unii o trimit intr-un service auto despre care stiu la fel de mult ca despre stapanul pisicii lui Schrödinger?
Daca nici tu nu esti sigur pe mainile cui ai sa lasi cheile masinii tale, aceste sfaturi te vor ajuta sa iei cea mai buna decizie atunci cand alegi un service auto.
Comunicarea cu clientii
Serviciul cu clientii nu mai inseamna demult doar afisarea unui zambet si urmarea dictonului “clientul are intotdeauna dreptate”. Serviciile cu clientii implica atentie si preocupare autentica.
Prin urmare, nu e obligatoriu sa te deplasezi la un service auto ca sa iti faci o prima impresie despre profesionalismul pe care il ofera. Apeleaza-i si fii atent la cum ti se raspunde la intrebari si solicitarea de informatii. Daca esti tratat in graba, sau ti se vorbeste de sus in materie de tehnica auto, poti multumi si sa iti duci banii in alta parte.
Conversatia telefonica este importanta, deoarece modul in care decurge conversatia anticipeaza modul in care va decurge toata experienta ta cu acel service.
Spatiul de lucru
Daca nu ti-ai duce copilul la o gradinita pe care nu ai vazut-o niciodata, probabil ca nici la un service auto nu ai merge cu masina personala inainte de a vedea cum se prezinta locul inainte.
Un nivel prea mare de dezorganizare, mecanici si angajati care stau degeaba, doar masini ieftine in lucru, si un personal delasator sunt semne clare ca nu esti in locul potrivit.
Explicatii clare si inteligibile
O problema fundamentala existenta intre soferii auto si mecanicii lor provine din faptul ca unii mecanici, desi priceputi in materie tehnica, nu au pregatirea necesara pentru a si comunica la acelasi nivel. De aceea, de prea multe ori se intampla ca explicatiile pe care le ofera sa nu fie foare clar exprimate, in asa fel incat un sofer care nu are cunostinte de mecanic sa poata totusi intelege ce problema are masina, fara sa fie obligat sa se simta stingher fiindca unele chestiuni tehnice nu-i sunt clare.
Inspectiile de rutina
Ti se ofera de fiecare data o inspectie a celor trei elemente de siguranta ale masinii? Cauciucurile, franele si stergatoarele sunt trei elemente care trebuie sa fie mereu in stare buna de functionare la orice masina. Daca masina nu porneste, este o problema, dar daca nu se mai opreste?
Un service auto care se respecta si care te respecta va efectua de fiecare data aceste verificari de rutina. Daca acest servicii nu sunt o obisnuinta la un service auto, ar trebui sa iti pui un semn de intrebare cu privirea la oportunitatea de a-ti lasa masina pe mainile lor.
Verifica recenziile
Este o sarcina obligatorie inainte de a alege un service auto. Este foarte relevant sa stii ce fel de experienta au avut altii inainte de tine la un service auto sau altul. Ai sesizat o problema care persista? Isi asuma service-ul responsabilitatea pentru eventualele greseli, sau se feresc sa raspunda? Verifica si rating-ul pe care service-urile avute in vedere le au in mediul online.
Fa o alegere Smart
Smart Service Barlad a fost inaugurat acum doar sase luni, insa in putinul timp scurs de atunci a reusit sa devina una dintre cele mai populare companii de servicii auto din regiune. Care este secretul?
Mai intai, in spatele oricarei afaceri de succes se afla o investitie inteligenta, atat in echipamente si instrumente, cat si in resursa umana. Smart Service Barlad a luat fiinta in urma unei investitii de peste 600.000 de euro, menite sa provoace piata serviciilor auto, ridicand standardul de calitate prin serviciile prestate.
Personalul acestui service multimarca este calificat nu doar in mecanica, fiind totodata instruit in relatiile cu clientii, astfel incat compania sa consolideze parteneriate de durata cu clientii sai.
Intra pe Smart Service Barlad si descopera aerul proaspat al unui magazin de prezentare prietenos ca si service-ul pe care il reprezinta. Aici ai posibilitatea de a efectua o progamare online, anuntandu-i din timp pe membrii echipei in privinta modelului tau de masina si specificul interventiilor care de intereseaza.
Service-ul multimarca din Barlad este deschis pentru toate masinile cu un tonaj mai mic de 3,5 t, oferind urmatoarele servicii:
- Diagnoza auto;
- Geometrie roti;
- ITP (Inspectie Tehnica Periodica)
- Vopsitorie auto;
- Tinichigerie auto;
- Mecanica auto.
Oamenii smart fac alegeri smart: Smart Service Barlad te asteapta si pe tine!
Date de contact:
Simila, DN24, jud. Vaslui
Telefon: (+40) 736 877 366
Email: receptie@smartservicebarlad.ro