Spre deosebire de website-urile simple de prezentare sau platforme web cu alte diverse scopuri, munca de implementare a unui magazin online necesita mai mult decat expertiza in zona de programare. Dincolo de functionalitatile platformei de e-commerce, exista anumite etape din aria de UX/ UI Design, testing, copywriting, web design, SEO s.a.m.d, menite sa genereze o buna interactiune a utilizatorului si conversii.
Asadar, pentru creare magazin online nu este suficient sa colaborezi doar cu un programator, ci este recomandat sa adresezi proiectul tau unei echipe multidisciplinare, dintr-o agentie full-service. Solutia unui magazin online custom creat pe o platforma CMS potrivita iti va aduce o lansare cu potential maxim.
Cum masori rezultatele colaborarii tale cu o agentie din domeniu
Inainte de a incepe propriu-zis colaborarea cu o agentie pentru dezvoltarea unei platforme e-commerce, este recomandat sa iti fixezi anumite obiective clare si masurabile. Este indicat sa stii din start ca:
- platforma trebuie sa fie responsive, adaptata pentru accesul de pe dispozitivele mobile
Un procent de 80% din traficul generat in magazinele online din Romania, in anul 2018, este reprezentat de utilizatorii device-urilor mobile. Antreprenorii trebuie sa se alinieze acestui comportament de consum sau risca sa piarda un procent semnificativ din potentialii cumparatori si sa isi condamne afacerea la esec.
- alegerea platformei trebuie sa se faca in functie de volumul de produse si de functionalitati
Fiecare proiect de creare a unui magazin online trebuie sa urmeze o strategie personalizata. Nu exista „platforma buna” sau „platforma mai putin buna”, ci solutii personalizate pentru fiecare dintre nevoile business-ului si aria lui de activitate. PrestaShop, Woo Commerce sau Opencart sunt doar cateva solutii.
- conceperea magazinului online trebuie sa plece de la premisa: cat mai multe vanzari
Din start, strategia de implementare a magazinului online trebuie sa urmareasca obiectivul de a-i converti pe vizitatori in cumparatori. Din acest motiv, trebuie sa te asiguri ca echipa care lucreaza la proiectul tau este una multidisciplinara si ca vei colabora cu UI/UX Designeri, Web Designeri, Copywriteri, specialisti in marketing si comunicare, pentru a acoperi toate necesitatile unei strategii coerente, pe termen lung.
- asigura-te ca agentia cu care vei lucra aloca timp pentru cercetare si concept de comunicare
Disponibilitatea agentiei cu care vei colabora este unul dintre cei mai importanti factori ce determina rezultatul final. Asigura-te ca apelezi la o agentie recomandata pentru focusul si resursele implicate in fiecare etapa a proiectului. Conceptul de comunicare trebuie gandit si implementat strategic, din start.
Recomandare: Fortin.Agency, agentie specializata in creare magazin online, indiferent de domeniu
Daca vrei ca specialistii bine pregatiti sa isi dedice timpul, creativitatea, resursele si expertiza avansata pentru crearea magazinului tau online, iata solutia: Fortin.Agency. O agentie full-service cu o echipa multidisciplinara sta la dispozitia antreprenorilor pentru cercetare, creare concept de comunicare, web design, programare, testare, UX/UI Design.
Aria vasta de servicii inglobeaza toate etapele necesare pentru creare magazin online de la A la Z. In portofoliul agentiei se gasesc magazine online, precum: Brico Mall, Bio MarketPlace, Pufinas, CarucioareCopii.ro, Agromoto.ro, Agropro, Onbuy.ro si platforme online de la alte branduri dintr-o varietate de domenii, cu care au colaborat cu succes. Recomandata azi de tot mai multi business onwneri, Fortin.Agency s-a lansat in 2015 in Bucuresti si este un partener de incredere.
Mult spor la conversii!
Date de contact:
Tel: +0746259994
E-mail: office@fortin.agency